Roos, rood, roze, perzik, geel wit.........!!!!


Het was gisteren weer een heerlijke dag om in de tuin te werken en te genieten.
Een paar dagen later en er staan al verschillende rozen in bloei.
Het geurt en kleurt om me heen.
Vandaag het stuk tuin langs het pad netjes gemaakt, het blad van de narcissen afgeknipt en opgeruimd. Nu komen de lavendelplanten weer goed tot hun recht. En omdat er nogal zanderige grond ligt doen ze het dan ook erg goed op dit stukje grond. Droog en veel zon daar zijn ze blij mee.



Deze pioen laat zich van zijn beste kant zien. Er zitten dan wel niet heelveel bloemen in. De bloemen die er in zitten mogen er wel zijn.


In de natuur vloeken kleuren niet met elkaar dus mag er van mij ook geel.
En zeg nou zelf...zonnig kleurtje toch......



Perzik???, oranje ach het is gewoon mooi!!!

En kleuren ze niet prachtig bij elkaar ?






Deze roos heeft bezoek.







Ik kan er geen genoeg van krijgen.
En aan de knoppen in de rozen te zien komt er nog veel meer.

Reacties

  1. wat een geweldige foto's!!
    vooral die van de lieverheersbeestjes super!!
    mijn complimenten goede belichtingen echt super.
    ik ga je zeker volgen je hebt een super blog!!
    groeten marline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zucht....wat een SUPER mooie foto's!!
    Ook ik deed een poging in mijn post "een bloemetje op woensdag" zie je mijn eerste roosjes in bloei. Maar wat kun jij mooie foto's maken zo leuk ook al die kriebelbeestjes erop!
    Genieten!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Nieuw tuinjaar.

Bloemetjes en bijtjes.

Het wordt najaarsachtig in de tuin.