Bloementje op woensdag.


Hoezo herfst ??
Ach ik weet het wel het ziet er buiten allemaal best een beetje herfstachtig uit en de bladeren aan de bomen beginnen voorzichtig te verkleuren, het ruikt ook al herfstachtig.


Maar de afgelopen twee weken hebben wij nog genoten van een heerlijk zonnetje. We waren twee weken in een zonnig Duitsland. De Romantische Strasse, een toeristische route die begint in Wurzburg en loopt tot aan Füssen. We bezochten daar sprookjesachtige dorpjes zoals Rothenburg, Dinkelsbühl, Creglingen, Weikersheim enz. (voor foto's hiervan moet je even een kijkje nemen op mijn andere blog Rosabears)

De omgeving is ook prachtig om te wandelen. En er waren nog volop bloemen(tjes) in bloei.

Het fototoestel gaat natuurlijk altijd mee.

Ik heb deze keer eens anders foto's gemaakt.
Ik heb er themadagen van gemaakt, en zo was ik op zoek naar bloemen, uithangborden, kleurrijke gevels, stapels, mooie voordeuren en bloembakken.
Vandaag omdat het "bloementje op woensdag" dag is een aantal bloemenfoto's.








En af en toe doet er een klein beestje mee.











 Voor nog meer bloementjes op woensdag kijk dan even op de blog:
"Een sneller kloppend hart".

Reacties

  1. Leuk om te zien dat je ook zo enthousiast bent voor het bloemetje op woensdag!
    Wat een idee om op vakantie steeds een thema te nemen en te fotograferen! Ga ik zeker ook eens doen helaas is de vakantie nog heeeeeel ver weg voor ons.
    Prachtig je bloemetjes uit Duitsland zulke mooie kleuren en die dieren erop zo mooi!
    Fijne woensdag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's van bijzondere bloemen heb je gemaakt! Fijne dag, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie foto's heb je gemaakt marja van al deze bloeiende bloemen!
    een hele mooie post!

    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Zo'n veldbloemen vind ik altijd het mooist en jij maakte er echt prachtfoto's van.
    Wat en leuk idee die 'themadagen' om foto's te nemen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Nieuw tuinjaar.

Bloemetjes en bijtjes.

Het wordt najaarsachtig in de tuin.